دریای عشق
نوشته شده توسط : امید

 

امروز می خواهم از دل خود بگویم برای آنان كه به جرم عاشقی در سیاهچال غم ها در قل و زنجیرند .... تقدیم به شما ....
 

 

وقتی صفحه های پوسیده ی دلم را ورق می زدم ، آن روزهای مبهم و گنگ كه دیگر

گرد فراموشی بر چهره هایشان نشسته بود را باز به خاطر آوردم . آن روزها من بر

 

زورق آرزوهایم در دریای عشق پارو میزدم و به پیش می رفتم ، غافل از اینكه در این آبی زیبا همه چیز آن طور نبود كه به نظر می رسید . عقل هر چه بر من نهیب می زد دلم هیچ اعتنایی نمی كرد‌ ، گویی چشمانم جز آن آبی زیبا چیز دیگری نمی دید . در

 

تلاطم امواج بدنم خیس از آبی زیبا بود حس می كردم كه با او یكی شده ام ، حس می كردم دیگر وجودم از او لبریز شده است ، با خود اینگونه زمزمه می كردم ، هنگامی كه به ساحل رسیدم او را در آغوش خواهم كشید و از بوی خوش لبانش

 

سرمست خواهم شد و من و او به اوج عشق می رسیم .

 
 اما نمی دانستم كه این آرامش شروع طوفانی است كه مرا در كام آبی زیبا فرو خواهد برد و در زندان غم ها در قل و زنجیر خواهد كرد . بالاخره روز موعود فرا رسید
 
، هنگامی كه چشم گشودم خود را در جزیره ای یافتم ،‌ خوشحال بودم ، فكر می كردم به ساحل رسیده ام . اما افسوس ، افسوس زمانی این حقیقت را دریافتم كه
 
خود را اسیر سیاهچال های غم می دیدم و از هوای مسموم آن جزیره استشمام
 
كرده بودم ... به راستی كه دریای عشق ساحل ندارد .





:: بازدید از این مطلب : 1626
|
امتیاز مطلب : 188
|
تعداد امتیازدهندگان : 48
|
مجموع امتیاز : 48
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مامانی در تاریخ : 1392/1/14/3 - - گفته است :
آی آدمها
توروخدااااااااا
تااز خودتون مطمین نیستین دم ازعشق نزنین
آخه اون بدبختی که به حرفاتون دل میبنده و دل میده
گناهش چیه!؟این همه دل شکستن خداییش این همه مصیبت واسمون میاره ...
بیایید یکم محتاط تر باشیم و بااحساس هم بازی نکنیم

/weblog/file/img/m.jpg
مامانی در تاریخ : 1391/12/18/5 - - گفته است :
همیشه گفتن
که عشق آسان نموداول
ولی افتاااادمشکلها
ولی خداییش به مشکلاتش میارزه
نمیارزه؟؟؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
hadese در تاریخ : 1390/1/20/6 - - گفته است :
salam
vebe ghashangi darin.ta dir nashode sale no mobarak.mamnoon az hozoreton

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1390/1/13/6 - - گفته است :
ممنون که سرزدی موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
محیا در تاریخ : 1390/1/12/5 - - گفته است :
مرسی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: